עמוד הבית חן -הסיפור האישי גלריה מערכת שעות מחירון והרשמה צור קשר English
כללי ItsyBitsyYoga YogaWorks יוגה לנשים בהריון ואחרי לידה יוגה לגילאי 65+

יוגה לנשים בהריון ואחרי לידה

הריון

לעבור את ההריון עם הכרות טובה יותר של הגוף והנפש.
תנוחות ותרגילי נשימה המותאמים להריון וכהכנה ללידה.
בשונה מענפי ספורט אחרים, הריון הוא זמן מצויין להתחיל תרגול יוגה גם אם לא עשית זאת לפני. התרגול שאנחנו עושות בשיעורי היוגה לנשים בהריון מתאים לכל אחת, החל משבוע 12 להריון ועד הלידה. כשהמטרה היא להגמיש ולהכין את גופנו ללידה ולהעביר את ההריון בדרך הנעימה והבריאה ביותר עבורנו ועבור העובר . רוב השיעור מתבסס על תרגול בשיטה מארה"ב ונקרא RESTORATIVE YOGA אשר שם דגש על עבודה באיזור ספיציפי בגוף, כאשר שאר חלקי הגוף נתמכים באמצעות אביזרים שונים ויכולים להישאר רפויים לגמרי. כך יש לנו אפשרות לשהות יותר בתנוחה מבלי לכווץ ולקצר איזורים בגוף שאינם עובדים. את השיעור אנו מסיימות בהרפייה סופית מפנקת בשילוב עם מדיטציה קצרה.

לאחר לידה

כשישה שבועות לאחר לידה רגילה ואחרי בדיקה ואישור של הרופא, רצוי לחזור לפעילות גופנית מתונה. היוגה יכולה להתאים כרגע , לגופך ולנפשך.
בשיעורים לאחר לידה, נשים דגש רב על חיזוק רצפת אגן ושרירי בטן, והסוגרים.
עמוד הבית | חן -הסיפור האישי | סן פרנסיסקו ויוגה | מערכת שעות | מחירון והרשמה | קישורים | Contact Us | English
© 2010 Yoga By Chen, All rights reserved Website Design By Creative-Team.